torsdag 4 juli 2013

Månadsavstämning: Juni

Juni 2013

  1. Insurgent av Veronica Roth
  2. Daughter of Smoke and Bone av Laini Taylor
  3. Beautiful Chaos av Kami Garcia och Margaret Stohl
  4. Harry Potter and the Chamber of Secrets av J.K. Rowling
  5. Geek Girl av Holly Smale
  6. Celtic Fairy Tales av Joseph Jacobs

Den bästa boken:





Jag är OTROLIGT nöjd med min läsning i juni!

Den största besvikelsen:


Den var väl rätt söt och så men... meh!

Boken med finast framsida:


Celtic Fairy Tales har guldkant... GULDKANT. Och det är rätt svårt att slå det.

Allmänt: Jättenöjd! Alla böcker jag har läst har varit bra och majoriteten av böckerna har varit superbra. I Skottland fick jag rätt mycket läsning gjort och det var jättehärligt. Läsningen är verkligen på topp just nu!

Inför nästa månad: Läs-A-Lot for the win! Har redan läst ut två böcker och jag räknar med åtminstone en till, men vi ska ha besök i två dagar nu så vi får se om det blir så mycket mer än det...

Hur har det gått för er i juni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar