torsdag 4 juli 2013

I'm back!

... Eller tekniskt hem var jag tillbaka redan igår men då var jag fullt upptagen med Läs-A-Loten som anordnas av Anna och Emelie och som jag deltar i trots att jag var bortrest under de första tre dagarna! (Och ja, jag hann läsa ut Beautiful Redemption, tackar som frågar. Utmaning avsluta en serie: accomplished!)

Jag vet inte riktigt vad jag hade tänkt säga mer i detta inlägg förutom att jag deltar i Läs-A-Loten och att jag är hemma nu och att jag har haft det jättejättebra och jag har köpt en massa böcker och tänker lägga upp bilder senare.

Kanske ska göra som alla andra och skriva vilka böcker jag har bränt av under Läs-A-Lot (Lancelot, tihi).

Alltså, dag 5 och jag har läst detta än så länge:

  • Northanger Abbey av Jane Austen, 184 sidor
  • Beautiful Redemption av Kami Garcia och Margaret Stohl, 451 sidor (vilket också täcker in tegelstensutmaningen när jag nu tänker efter!)
  • Påbörjat: Den bortglömda konsten att bevara en hemlighet av Eva Rice (hyllvärmarutmaningen)

Det ska också komma upp en månadsavstämning inom en snar framtid.

Tack och hej för mig!

Och förlåt för ett lite trasslig inlägg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar