lördag 22 juni 2013

Little book things #3 Plus en liten extragrej...

En aldrig sinande ström av bilder med bokiga påståenden som stämmer exakt på mig. Källa.


Det här är jag när jag ska åka tåg genom Skottland om några dagar! Titta ut på vyer som liknar de som kan ses från Hogwarts Expressen och läsa samtidigt. Oh the joy!


När man inte vill plugga, till exempel... Eller när man stressar över sin egen bok som man skriver och man behöver ett bevis på att skrivandet faktiskt är möjligt och fantastiskt, och vad som kan bli utgången om man fortsätter.


Detta är så himla sant. Jag vill att varje historia och varje ord som jag har läst ska finnas dokumenterat i min bokhylla. För mig känns det hemskt att man skulle vara tvungen att lämna tillbaka den till ett ställe där jag inte kan titta på den dagligen och fundera och reflektera över vad som finns däri.


Detta har hänt mig väldigt ofta på senare tiden... Pre-sommarlovssyndromet kanske?

Detta var några av mina favoriter. Vad har ni att säga om saken?


Och så tyckte jag att det här söta lilla djuret (vad är det för något egentligen?) också får vara med. För texten stämmer också in rätt bra.

1 kommentar:

  1. Det är en röd panda :)

    Stämmer så bra de där påståenden.

    SvaraRadera