tisdag 14 maj 2013

Någonting helt fantastiskt har inträffat

Jag har vunnit en tävling! Och inte vilken tävling som helst utan Eves tävling och priset var både Rör mig inte! och Rädda mig inte! av Tahereh Mafi! Ni vet den där serien som jag har varit så sjukt intresserad av ända sedan den kom ut men har tvingat mig själv att inte införskaffa eftersom jag redan har så många böcker hemma (det kanske ni inte vet, men det har definitivt varit påtagligt för mig)? JUST DEN!


Jag är så himla glad (gör en glädjedans)! Titta in på Eves blogg så får ni se den väldigt fina och välgjorda videon där vinnaren (läs: jag) avslöjas. Mycket spännande.

Och tack Eve för en jättetrevlig tävling, det ska bli kul att se alla andras boktips!

Thought you ought to know. *svimmar*

4 kommentarer:

  1. Vad kul att du blev så glad! Det gör mig också lycklig! Det glädjer mig även att du uppskattade videon! :D

    Och varsågod för tävlingen, det har varit jättekul! :)

    STORA GRATTISKRAMAR TILL DIG!!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Sjukt fint pris! Jag vill oxå läsa den serien sjukt mycket!! Ser fram emot dina recensioner sen :)

    SvaraRadera
  3. Var det där Quirrel på slutet? xD Grattis!

    SvaraRadera