lördag 4 maj 2013

Lugna ner er, jag hinner inte med!

Det känns som att det händer så himla mycket nu inom bokbloggosfären. Tävlingar, videos, taggar... Jag hinner inte med! Chilla lite så jag har tid att läsa och se och kommentera på alla era braiga inlägg!!!

... Egentligen menar jag inte att läxa upp er, det är bara så frustrerande att nu när jag har mycket annat att göra med skolan så ska allt intressant inom bokbloggarvärlden hända... Humpf... Men idag har jag inget att göra så jag ska jobba med att hinna ifatt allting.

Jag läste ut Scarlet igår förresten. Det grämer mig att säga detta men jag tycker inte lika mycket om den som så många av er verkar göra... Jag vet inte riktigt vad det var som gjorde att jag inte blev helt uppslukad och förälskad i boken. Jag har dock en liten misstanke om att det var Scarlet själv. Hon var ganska odräglig och alla hennes "bra" egenskaper som mod, självständighet och styrka kom bara ut i form av att hon var otrevlig mot människorna som brydde sig om henne. Vi får se när jag har tid och lust att göra en recension, då får ni höra vad jag mer tyckte om den!

Ha det bra!

PS. För en extralott i Eves tävling så ska jag tipsa om den på min egen blogg! Så här är det tipset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar