måndag 27 maj 2013

Idag har jag tagit farväl...

Jag spelade cello i två år, men nu har jag valt att sluta med det. Det var helt enkelt inte något jag prioriterade särskilt högt så då tyckte jag det var bäst att få bort den saken från mitt schema.

Det känns lite vemodigt men samtidigt ganska skönt. Hejdå, cellon!



För att hedra min tid som cellist så tänker jag lägga upp Tegelstenstaggen, med intro och outro i form av det stycke som var min sista celloläxa. Tyvärr fungerar det inte att lägga upp den som en Youtube-ruta här (förbannade teknik!) så ni får en länk istället: http://www.youtube.com/watch?v=D64s_CGs-yA

Jag är rätt sen med detta svar också så jag tänker helt enkelt uppmana alla att göra den som inte redan har gjort det (om ni vill såklart) och så får ni kommentera här så att jag får se era tegelstenar!

2 kommentarer:

  1. Gillar din dialekt, härligt att lyssna på! haha :)

    SvaraRadera
  2. Genom dina ögon tog över ett halv år för mig att läsa och innan det hade jag börjat läsa den två gånger. MEN när jag kom över hälften så gick det rätt fort :)

    Hur fina taper har du på en skala egentligen! Jättefina!

    SvaraRadera