lördag 25 maj 2013

Hej mina vänner!

Nu är jag här igen! Jag har varit lite (hostmycket) frånvarande på senaste tiden och detta beror på mycket i skolan och med en musikfestival som jag medverkade i. Det fanns inget att göra åt, men nu är jag tillbaka igen och jag har faktiskt saknat min blogg... Och er såklart!

För ett tag sedan blev jag taggad att göra Book Sacrifice Tag och för ett tag sedan filmade jag också en video till detta. Problemet visade sig vara att ladda upp den här, den har funnits på youtube ett tag, men äntligen har jag lyckats länka den hit!

Jag blev taggad av braiga Cecilia!


Eftersom jag är lite efter med denna video och inte har hunnit uppdatera mig på vilka av er som redan har gjort denna tag så kör jag en fuling, jag taggar alla som vill!

1 kommentar:

  1. JAg lovar jag ska aldrig läsa kärlekens bok! ;)

    SvaraRadera