måndag 22 april 2013

Update: Bok-köpstopp


Paranormal

Jessica’s Guide to Dating on the Dark Side
Daughter of Smoke and Bone
Born Wicked
Mystic City
Everneath
Delirium
Gravity
The Summoningg
Sweet Venom

Fantasy

Över näktergalens golv
A Games of Thrones

Middle grade

Percy Jackson and the Sea of Monsters
Resan till River Sea
Reckless

Historiska

Vixen
Witchstruck
The Kingmaker’s Daughter
Grave Mercy
Scarlet
Sovay
Det bästa av allt
Ljusets dotter

Klassiker

Jane Eyre
Borta med vinden
Sense and Sensibility
Miss Mary Bennets självständighet

Deckare/mystery

Trollkarlens trast
Kryptan
Strindbergs stjärna
Skuggbiblioteket

Allmänna hyllvärmare

Se min älskade
Choklad
Ödets vägar Ersatt med Hemligheternas rike
En shopaholics bekännelser
Bara vanligt vatten

Eftersom jag är klar med Borta med vinden har jag eliminerat den allra största utmaningen på listan. Nu tror jag att det kommer bli lite mer fart på detta!

1 kommentar:

  1. Dags för lite fantasy ? ;) Över Näktergalens golv är riktigt bra ! A game of thrones ska jag läsa, nån gång... :P
    Du vet att du vill ;D
    //Åsaaa

    SvaraRadera