onsdag 17 april 2013

Liknande bokomslag #1 - Rosor


Touched av Corrine Jackson

Jag har ingen aning om vad denna handlar om men den fanns på min Goodreads, och så fort jag fick syn på den dök ett annat omslag upp i mitt huvud. Nämligen...


Of Beast and Beauty av Stacey Jay!

Jag har ju läst Juliet Immortal av henne tidigare (ÄLSKAR) och den här boken ska vara en omtolkning av Skönheten och Odjuret som utspelar sig i någon slags framtida cybervärld... Det låter lite spännande och lite skumt...

Vilket omslag tycker ni bäst om?

4 kommentarer:

  1. Jag älskar omslaget till Touched. Nästan lika mycket som jag älskar själva boken, rekommenderas! :)

    SvaraRadera
  2. Tycker nog att omslaget till Of beast and beauty är finast. Och själva boken låter rätt bra den också :)

    SvaraRadera
  3. Touched! Gillar ljuset och glittret!

    SvaraRadera
  4. Som helhet tycker jag Touched's omslag är snyggast, men överdelen på den andra är väldigt fin! Tycker dock att resten förstör lite...

    SvaraRadera