lördag 23 mars 2013

Ny header

Hej och hallå!

För några dagar sedan kommenterade en jättetrevlig tjej vid namn Rebecka här på min blogg och sa att hon gillade min header och att det var många böcker där hon hade läst och tycker mycket om. Därför är det mest logiska att byta så fort som möjligt, eller hur? Haha, nej då!

Det var så att den bilden faktiskt togs för flera, flera månader sedan och eftersom den hyllan är i ständig förändring så tänkte jag att det var bra att uppdatera er lite. Så nu är det en extremt nytagen bild som får pryda min blogg så att ni kan relatera till alla nya böcker jag har satt där.

Gillar ni? Ser ni några böcker ni tycker om?

9 kommentarer:

  1. Japp, me like again! ;D
    OCH, jag ser fortfarande massor av böcker jag älskar och ännu fler som är de mest eftertracktade för tillfället! :)

    SvaraRadera
  2. Det är bra att man ser i alla fall en Philippa Gregory bok :)Divergent och Paranormalcy är annars några av mina favoriter!

    SvaraRadera
  3. undrar om du har "Goodreads" och om man får bli vän md dig där? om man får reda på vad du heter :) ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej där, o du anonyma människa :D På goodreads heter jag helt enkelt BokBeate ;)

      Radera
  4. Haha, det första jag tänkte på när jag kom in på bloggen var: "Ny header, hon har en NY HEADER! Yes hon har med Järnriddaren på den!"
    Jättefin är den nya, jag gillar hur du går i en färgskala med bilden. Funderar också på att byta snart, har ett par idéer i huvudet ;)

    SvaraRadera
  5. Höhöhöh aa jättemånga kära Beate... ;) En i alla fall! Vi har inte riktigt samma smak du ;)

    SvaraRadera
  6. Höhöhöh aa jättemånga, kära Beate... ;) Känner igen dem i alla fall! Vi har inte riktigt samma smak du och jag ;)

    SvaraRadera
  7. jag vill också ha en glansig o fin Divergent... :)

    SvaraRadera