söndag 17 mars 2013

Melissa Wests fantastiska omslag!

Jag har läst ut Gravity nu. Dock är inte detta en recension som följer här nedan, för det har jag inte riktigt sinnesnärvaron för just nu. Istället tänker jag nu bara säga att boken inte levde upp till mina förväntningar, den var lite random men jag fick ändå mersmak för serien (cliffhanger!!!).

Och omslagen till böckerna i denna serie... Jag ÄLSKAR dem!




Andra delen i serien; Hover. Tyvärr kunde jag inte ha den lika stor som Gravity eftersom upplösningen inte är den bästa, men ser ni?! Ser ni hur vackert det är?!

Jag är ungefär 99 procent säker på att jag kommer fortsätta serien bara baserat på deras omslag.

2 kommentarer:

  1. Håller helt med om omslagen! Känns dock inte riktigt som min typ av bok :/

    SV: Ah, vad skönt att höra. Ska ha det i minnet när jag läser sen!

    SvaraRadera
  2. Sjukt snygga omslag! Man vill ju läsa boken enbart på grund av omslagen.. :)

    SvaraRadera