fredag 1 mars 2013

Månadsavstämning: Februari

Februari 2013

  1. Beautiful Creatures av Kami Garcia och Margaret Stohl
  2. Sovay av Celia Rees
  3. Everneath av Brodi Ashton
  4. Skuggbiblioteket av Mikkel Birkegaard
  5. Rädda Felix - att skapa ett barn för att rädda livet på ett syskon av Helena Richardson (för skolan)
  6. Percy Jackson and the Sea of Monsters av Rick Riordan
  7. The Tales of Beedle the Bard av J.K. Rowling
Antal lästa sidor: 2 339

Den bästa boken:


Känslan, karaktärerna och handlingen har verkligen fastnat hos mig. Jag ser sjukt mycket fram emot att få fortsätta serien!

Den sämsta boken:



Med samvete rent som nyfallen snö jag kan säga att jag tyckte extremt illa om den här boken.

Finast framsida:


Krussidullerna ser på datorn bara irriterande ut men i verkligheten är de väldigt snygga. Den ser lite sliten ut och även inuti finns det små sagoboksaktiga illustrationer av ingen mindre än JK själv!

Allmänt: Oj, så himla många sidor jag har hunnit läsa denna månad!!! Är lite stolt över mig själv. Jag kan ju bara lugnt säga att påbörjandet av Borta med vinden gjorde att antalet böcker jag hunnit läsa stannade av lite (mycket) och statistiken kommer därför att få lida lite nästa månad, kommer jag tro. Det har varit en extremt varierad månad men många olika typer av böcker läsa, några bottennapp och några riktigt bra.

Inför nästa månad: På grund av Borta med vinden så kommer det nog gå lite segt (även om jag gillar boken jättejättemycket, missförstå mig inte!). Jag funderar på att ha lite mindre läsprojekt på sidan av den så jag får vila lite. Annars hoppas jag att mitt lässug håller i sig som det har gjort i februari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar