fredag 29 mars 2013

Book haul #1 - Bokrea 2013

Titta!!! Vad äran detta? Jo, det är min book haul-video och den är upplagd på min helt nygjorda youtube-kanal!!!

Jag tycker att det var lite krångligt, och jag fick inte till mitt användarnamn så som jag vill... Jag ville heta BokBeate men då var jag tvungen att lägga till efternamn. Jag vill ändra detta, så ni som har erfarenhet av att bara heta ett namn när ni lägger upp videor får JÄTTEGÄRNA kommentera och berätta för mig hur man gör!

Anyway, här är den och nu borde den gå att även avnjuta i mobilen:


Uppdatering: Jag lyckades ändra användarnamnet, yeay!

5 kommentarer:

  1. Himla mysig video! Vill också ha hemligheternas rike!!!

    SvaraRadera
  2. Vad bra med användarnamnet! Hur lyckades du med det?? Försökte ett tag men lyckades inte (fick heta Bokgläntan Blogg istället...supersnyggt):D

    SvaraRadera
  3. hmmm... bokköpstopp hette det ja... :P
    hahahaha, var tvungen att hoppa tillbaka och kolla på ditt borta-med-vinden-utbrott en gång till xD //Åsa

    SvaraRadera
  4. Så söt glad du är =)

    Måste också våga mig på att läsa Beautiful creatures snart tror jag..

    SvaraRadera