torsdag 21 mars 2013

50 % på reapriset!

Det kan jag helt enkelt inte motstå, köpstopp eller ej! Jag tänkte att det var ingen mening med att förneka mig saker som gör mig lycklig när de bara kostar 35 kronor styck. Det låter väl rimligt? (Hej rättfärdigande!)

När jag gick hem från busshållplatsen i solskenet för några minuter sedan kom jag på att jag faktiskt lovat er en book haul där jag visar vad jag köpt på rean. Däremot har jag mycket att göra idag, så jag kan inte spela in den, men nu vet ni i alla fall att jag inte tänker svika mitt löfte!

Ha det fint!



4 kommentarer:

  1. När jag åkte med bussen hem idag såg jag att det stod "Halva rea-priset!" med stora, röda bokstäver i skyltfönstret till bokhandeln. Blev förstås supersugen på att gå in och köpa lite böcker till ett billigt pris (fastän jag varken har tid, pengar eller plats för mer böcker just nu), men då satt jag ju som sagt redan på bussen och kunde inte gärna gå av då. :c

    SV: Ja, te är härligt det! Russian Earl Grey är en favorit hos mig också! Fruktiga teer kan jag lätt tröttna på, men bara man varierar sig så är de goda de med! :D

    SvaraRadera
  2. Det är sådanahär inlägg som får mig att önska att jag bodde i Sverige, haha.. 50% på reapriset hade liksom aldrig inträffat här i norge x) Men men, hoppas du fick hem lite kul böcker iaf :)

    SvaraRadera
  3. Jag har ju bokköp-stopp nu men jag råkade faktiskt köpa böcker i lördags, men det var fyra stycken för 96 kronor! Tycker att vi båda är rättfärdigade! ;)

    SvaraRadera
  4. Jag börjar ana en litet köpberoende här... Tur att det är böcker du köper och inget annat :D

    SvaraRadera