tisdag 5 februari 2013

Skriva, Skriva och Skriva!

Vet ni vad? För några dagar sedan klickade jag hem tre stycken nummer av tidningen Skriva! Jag har en prenumeration nu men jag ville väldigt gärna samla på mig alla nummer och eftersom de hade extrapris på hemsidan var det helt perfekt! Dock är första numret inte i lager, vilket är den enda jag inte har... Hoppas att de kommer trycka upp nya upplagor så jag har alla!

I alla fall så anlände dessa tre tidningar idag, titta!


Nu ska jag läsa om skräck, hur man blir utgiven och om en massa sätt att inleda min roman på tills jag storknar! Förresten så tror jag inte att det är möjligt. I alla fall så ska detta främja mig i mitt skrivande och jag ser jättemycket fram emot att få ta del av alla tips!

PS. Way to go att gå runt bok-köpstoppet som du har insatt, Beate. Köp tidningar istället!

PS2. Jag har läst ut Beautiful Creatures och skrev till och med en recension häromdagen men eftersom jag blev så fruktansvärt missnöjd med den så tänker jag skriva en ny. Recension då, jag tänker inte skriva om Beautiful Creatures. Det behöver den sannerligen inte!

1 kommentar:

  1. Beställde precis en prenumeration av denna tidningen :) Min fina mamma köpte ett nummer till mig för några dagar sedan och jag är nu fast!

    SvaraRadera