lördag 2 februari 2013

Månadsavstämning: Januari

Januari 2013

  1. The Raven Boys av Maggie Stiefvater
  2. Chanslös av Gail Carriger
  3. Through the Looking-Glass (and What Alice Found There) av Lewis Carrol
  4. City of Glass av Cassandra Clare
  5. Changeling av Philippa Gregory
  6. Fantastic Beasts and Where to Find Them av Newt Scamander (J.K. Rowling)
Den bästa boken:


Men The Raven Boys och Alice Through the Looking-Glass var också väldigt bra!

Den sämsta boken: 


Alltså, nej. Den här boken var dålig! En av mina favoritförfattare och så skriver hon något sådant här... Extremt besviken...

Finast framsida:


Jag tycker faktiskt att den är snyggare i paperback än i hardback.

Allmänt: Bra! Jättebra! Det känns som om det var så himla länge sedan jag läste The Raven Boys och City of Glass, men det var ju denna månad, och det gör denna månad till en väldigt bra månad. Jag håller ju på och läser Beautiful Creatures på engelska nu (måste precisera eftersom den heter samma sak på svenska) och det hade varit trevligt att ha varit klar med den till januari-månadsavstämningen, men det hände tyvärr inte... Och vad har hänt med alla recensioner? Poff! (á la Harry)

Inför nästa månad: Först och främst, Beautiful Creatures-filmen!!! Är fett pepp, boken är jättebra! Måste ta mig i kragen lite angående recensioner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar