fredag 15 februari 2013

Lite allmänt just nu

IKVÄLL SKA JAG GÅ OCH SE BEAUTIFUL CREATURES!!! Jag behövde bara få det sagt.

Vad som händer lite allmänt i mitt liv just nu är att skolan tar upp en hel del tid. Och tiden som blir över försöker jag ägna åt att skriva, läsa, spela cello eller tvärflöjt och allmänt bara slappa. Därför kan det bli så att mitt skrivande här kan bli lite lidande, särskilt när det kommer till recensioner.

Jag sa ju att jag skulle bli bättre på att skriva recensioner, men det går inte så bra... Därför tänkte jag försöka ägna eftermiddagen till att vispa ihop två stycken till er!

I allmänhet annars så håller jag på och läser Skuggbiblioteket av Mikkel Birkegard och det är verkligen inte i min vanliga genre! Det är så definitivt inte en YA paranormal romance som det någonsin kan bli och det känns ganska uppfriskande just nu. Den påminner lite om Dan Browns böcker, vilka är de i princip enda vuxen- samt thrillerböcker jag har läst och uppskattat, så det är mycket bra!

Hur går läsningen för er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar