onsdag 20 februari 2013

Cover reveal: The Dream Theives

Jaha, kanske ni tänker nu, vad är detta för skum bok som vi aldrig har hört talas om men som Beate tycker är viktig nog att vilja visa oss?

Jo, svarar hon (jag) då, det är uppföljaren till Maggie Stiefvaters The Raven Boys!!!


Se där! Den har samma tema som The Raven Boys men är mycket mörkare och lite mer bad-ass, vilket är ungefär vad jag väntar mig av boken. Inte lika fin som TRB men hur hade man egentligen kunnat toppa den...? Jag är nöjd med det jag får.

Denna lilla goding kommer komma ut 17 september (samma månad som The Chaos of Stars!) och det ska bli jätteintressant att få se vart denna historia kommer bärka hän!

Har ni läst The Raven Boys? Är ni peppade inför The Dream Thieves?

2 kommentarer:

  1. Älskar omslaget! Har inte läst Raven Boys än men har den här hemma och är taggad inför att läsa den! =D

    SvaraRadera
  2. Jag har uppenbarligen helt missat att Maggie Stiefvater skrivit fler böcker än Shiver-triologin. Får väl ta och kolla upp dessa två då! Jag gillar din blogg förresten.
    Och, bara som en liten inflikelse, om du är intresserad så tävlar jag ut biobiljetter till Beautiful Creatures på min blogg (sista dag imorgon). ;)

    SvaraRadera