torsdag 10 januari 2013

The Essence...

... är en bok som jag vill ha och som kom ut här i början av januari. Hardback-versionen släpptes redan den första, men eftersom jag inte vill ha den så måste jag vänta tills paperback-versionen släpps, och den ser ut såhär:


Vid första anblicken tyckte jag att den var ganska tråkig och ful, men ju längre jag tittar så ser jag hur fin den är! Den har dock inte så jättemånga likheter med dess föregångare The Pledge förutom typsnittet:


Jag läste The Pledge (min recension) i oktober och tyckte faktiskt inte alls att den var så himla bra... Men trots det är det som någon överjordisk kraft drar mig till The Essence och jag känner att jag längtar lite till att få se hur de fortsätter för Charlaina.

Jag har försökt få reda på när paperback-versionen går att köpa, men jag kommer nog ändå inte köpa hem den förrän i februari eftersom det då är stor bokrea på agendan!

1 kommentar:

  1. Vill gärna läsa "The Pledge" men gillar det svarta omslaget bättre :)

    SvaraRadera