onsdag 30 januari 2013

Nya bokhyllor

Hej! Egentligen var det närmare en vecka sedan jag satte upp mina nya hyllor men eftersom jag har haft en massa tidsinställda inlägg så har det inte passat sig att jag visar dem förrän nu. Jag har kommit på att systemet med tidsinställda inlägg inte är så bra eftersom jag då inte "lever i realtid". Jaja, vi får se hur det blir med den saken, här kommer i alla fall hyllorna!

Såhär såg det ut innan...







... Och såhär blev det till slut!!! Ja, ljuset är helt annorlunda och det beror på att det blev för sent när jag väl var klar och så tog jag en bättre bild morgonen därpå. Jag älskar det, jag vill aldrig mer gå ifrån min rum!

8 kommentarer:

  1. ÅH så mysigt =) finns det nått bättre än nya bokhyllor!?

    SvaraRadera
  2. Åh så mysigt det ser ut!

    SvaraRadera
  3. Amen gud så snyggt! Kanske också skulle skaffa några hyllor att ha böckerna på? Fast det får bli när jag flyttar då..

    SvaraRadera
  4. Åh så snyggt! Hade något liknande förut, men fick för mycket böcker så var tvungen att köpa en större bokhylla hehe :D

    SvaraRadera
  5. Åh, det blev ju jätte fint! :D

    SvaraRadera