måndag 21 januari 2013

Grattis på födelsedagen!


Idag har min blogg existerat i ett helt år!!!

Jag startade den för att jag länge följt, läst och beundrat andra bokbloggare och så hemskt gärna också ville dela med mig av mina litterära erfarenheter.

Nu har jag hunnit med att skriva inte mindre än 299 inlägg, deltagit i en massa roliga tävlingar, vunnit några av dem och fått ta del av den helt underbara stämningen hos alla bokbloggare! Att få ta del av den gemenskapen är verkligen speciellt och härligt och att skapa en bokblogg är lätt en av de bästa sakerna jag någonsin beslutat mig för att göra.

Men lika mycket som jag vill fira min egen blogg så vill jag fira ERA bloggar också! Utan er andra boktokiga och boknördiga och bokroliga bloggare hade min egen aldrig existerat. Och även ett jättestort tack till er som tittar in här och läser som inte har en blogg! Jag kommer ihåg hur det var att läsa och önska att man hade en egen, så om ni tvekar säger jag det nu: det är så himla värt det, skaffa en bokblogg!

En stor virtuell kram sändes er alla! <3

PS. Om ni känner igen bilden som den första headern jag hade så har ni hängt med länge, tack så mycket för det!

16 kommentarer: