torsdag 20 december 2012

Rudolf och jullov

Nu. Har. Jag. JULLOV! Och det känns bra. Det känns ganska bra...

Jag har precis varit hemma hos ett par kompisar och bytt julklappar (japp, jag har redan öppnat julklapp!) och när jag kom hem tänkte jag utföra den där Infinite Book Challenge som jag blev taggad av Anna att göra! Och jag är sjukt pepp, men just nu så känner jag helt enkelt att jag är alldeles för trött för att göra särskilt bra ifrån mig, så jag tänker vänta... Alltså, en bokvideo awaits you!

Här får ni en bild på en cupcake som föreställer Rudolf som jag har bakat! Hoppas att ni njuter av er julledighet (om den har börjat än)!

3 kommentarer:

  1. Haha, snyggaste muffinsen ju! ^^

    SvaraRadera
  2. De var goda !! //Å

    SvaraRadera
  3. Vad söt! Har du fått din vinst ännu?

    SvaraRadera