måndag 17 december 2012

Rolig bild och DoLU

En bild från Taste of Awesome som innefattar två författare och som jag tänkte dela med mig av! Jag har icke läst Sagan om Ringen (än! det kommer att hända, det lovar jag).


Just nu håller jag på med Dash och Lilys utmaningsbok och är sisådär sjuttio sidor in. Och jag tycker om det! Både Dash och Lily är intressanta personer och det ska bli roligt att se vad mer som kommer hända för dem.

Jag tvekade och väntade innan jag började med en ny bok efter Divergent (recension, där det tydligt framgår hur mycket jag älskar boken i fråga), men det visade sig att DoLU (förkortning för lång boktitel) var ett säkert val. Den är mysig och lättsam, så det känns bra.

Läser ni några juliga böcker för tillfället? Är de bra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar