onsdag 26 december 2012

Post-jul

Hejsan! Hoppas att ni har haft en jättefin och bra jul (jag vet att det känns nästan som standard att säga så, men jag menar det verkligen)! Själv har jag haft det mycket bra och mysigt, och jag har samlat på mig ännu fler böcker till min book haul som kommer i början av januari.

The Infinite Book Challenge-videon i förra inlägget är det lite krångel med, det går inte att titta på det om man går in på mobilen. Fruktansvärt irriterande, men jag vet inte vad jag ska göra åt det! Det verkar som att det enda att göra är att göra en youtube-kanal, men det känner jag inte att jag vill... Men i alla fall, för att kunna se mig få hjärnsläpp måste ni vara inne på datorn!

Och för att uppdatera lite på bokfronten kan jag berätta att Splendour är utläst och att jag redan samma kväll började på Järnkonungen, som jag fick som recex för några veckor sedan. Det är fjärde delen i Iron Fey-serien av Julie Kagawa, och denna är extra speciell eftersom den är skriven ur Ashs perspektiv! Jag har kommit ungefär 60 sidor, och det bådar gott. Ska bli mycket spännande att dyka ner mer i hans karaktär!

Har ni fått några julklappar ni är extra nöjda med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar