måndag 31 december 2012

Nyårslöften

Jag har nu haft denna blogg i snart ett år. Jag har hunnit med att skriva en hel del inlägg och blivit glad för en massa kommentarer.

Jag har lärt mig mycket, men det finns saker att förbättra och tänka på till nästa år. Därför tänkte jag nu dela med mig av mina nyårslöften för min kära blogg:

  • Skriva inlägg som mest varannan dag. På det sättet blir jag inte stressad, och om jag någon dag känner att jag bara sprutar av inspiration så får jag skriva en massa inlägg den dagen och sedan schemalägga dem.
  • Sprida ut information så att det som kanske annars hade hamnat i ett eget inlägg istället blir två inlägg, så att det inte blir jobbigt och långt att läsa.
  • Skriva mer om mitt eget skrivande.

Har ni något ni vill se mer av? Eller tycker att jag borde göra annorlunda?


PS. Ja, jag vet att julen officiellt är över, men jag tycker att min tomte är söt och vill dela med mig av honom till er!

2 kommentarer:

  1. Dina book hauls är alltid bra! :)

    SvaraRadera
  2. Åh, ja, fler av dem! :) Gott nytt år, föresten!

    SvaraRadera