tisdag 4 december 2012

Min dag på julkalendern och First Aid Kit

Idag är en mycket rolig dag! För ni kommer väl ihåg när jag skrev om Annas julkalender och min medverkan i den...? Min medverkan råkar faktiskt vara idag!

Där tipsar jag om Jungfruns älskare av Philippa Gregory (försök strunta i det fåniga namnet, den är så himla mycket mer än det antyder!) som jag, för tipsets skull, började läsa för någon vecka sedan för att fräscha upp minnet lite. Och den är fortfarande jättebra, så det var inga problem med det.

Och jag vill göra er uppmärksamma på en sak till... DET ÄR BARA TJUGO DAGAR KVAR TILL JULAFTON! ... Nej, det var inte det jag tänkte på. Jag vill bara ännu en gång rikta er uppmärksamhet mot två otroligt talangfulla, finstämda och musikaliska svenska systrar som går under namnet First Aid Kit. För att de är så otroligt coola.

2 kommentarer:

  1. Yay:) Jag hoppas förresten att du inte tog bilden på dig för seriöst då jag inte är så bra på att måla, som du kanske märker xD

    SvaraRadera