lördag 22 december 2012

Jul, jul, jul och tävlingsvinst

Snart är det JUUUUUUUL!!! Bara två dagar kvar och julstöket och julbaket och julmusiken flödar här i huset, jättetrevligt är det!

En annan sak som är supermegajättetrevlig är att jag har fått ett brev om att vinsten från Nelly går att hämta ut nu! Eller, inte riktigt nu, utan efter klockan fem idag... Så himla jobbigt att behöva vänta, jag vill se vad det är i det hemliga bokpaketet NU!

Jag har också tagit mig samman lite och planerar att ta mig an the Infitite Book Challenge idag. Jag har funderat mycket på böcker (räknas det som fusk?) och dessutom tänkt efter för att hitta en plats där jag kan filma så att jag inte ser några böcker (och råkar fuska på riktigt!). Det har varit ganska svårt, men om det kniper får jag väl sitta i källaren...

Här är boken jag håller på att läsa för tillfället:


Det är fjärde delen i Lux-serien och jag har läst de andra tre på svenska, denna har inte blivit översatt än (störande!). Den är rätt trevlig, och jag gillar Diana bäst!

Nu ska jag återgå till julstöket, hoppas ni har det bra såhär nära jul!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du kommer att bli nöjd.

    SvaraRadera
  2. Mejlade B Wahlströms för några månader sedan, och de sa att den fjärde boken troligtvis inte kommer översättas alls. :(

    SvaraRadera