onsdag 5 december 2012

Hjälp från blogspot-bloggare sökes

Okej, jag har ett litet problem... Och nu vänder jag mig främst till de som också har blogger som portal.

Jag skulle lägga in lite bilder nyss, men det står att det inte finns något ledigt utrymme? Allt jag har använt upp min 1MB för foton. Jag har försökt radera bilderna som ligger sparade och som jag någonsin har lagt upp här (vilket dåligt system...), men det fungerar inte.

Alltså, är det någon som vet hur man raderar de bilderna? Eller får jag leva med att aldrig lägga upp en enda bild till?!

Hemska tanke.

4 kommentarer:

  1. Jag brukar radera de bilder som jag laddat upp men som inte finns upplagda på bloggen (tex dubbletter eller gamla headers) i picasa när jag råkar ut för det (vilket tyvärr hänt några gånger). Det är det enda dåliga med blogger enligt mig...

    SvaraRadera
  2. Vaa? Har man bara 1 mb för i lagringsplats hos blogspot? Det är ju hur snålt som helst! På Wordpress har jag 3 gb...

    SvaraRadera
  3. Sett sätt att lösa det på är att lägga ut bilderna på facebook (så bara du ser) och sedan kopierar du bildadressen. Så när du ska lägga till en bild så klickar du på From a URL istället och bara klistrar in adressen där. :)

    SvaraRadera
  4. Haha jag förstår fortfarande inte:P Är det "från en webadress" som jag ska klistra in URL på? För när jag försöker med det så står det bara att de inte hittar bilden..

    SvaraRadera