lördag 8 december 2012

Ett recensionsexemplar och ganska mycket inspiration

Jag har fått ett recensionsexemplar! Och jag är jätteglad! Men eftersom mitt fotominne fortfarande är fullt så får ni enbart en bild som jag redan lagt upp på den...


Den har ett jättebra format, den är slafsig i sidorna som en svensk pocketbok, men den är bara liiite större än en sådan. När jag kan lägga upp bilder igen så ska jag visa. Det kommer kanske se lustigt ut i hyllan, men det kommer kännas jättebra att läsa! Denna bok är den fjärde i Iron Fey-serien och kommer vara berättad från Ashs point of view! Detta känner jag på mig kommer bli hur awesome som helst.

Igår, jag kan också berätta, att jag läste ut Jungfruns älskare. Men någon recension på den kommer inte komma upp idag, och kanske inte imorgon heller. Det får vi helt enkelt se! Jag kan dock säga att den fortfarande var jättebra och ganska fantastisk.

I allmänhet känner jag mig hur inspirerad som helst, både på läs- och skrivfronten. Idén till min nya bok håller på att forma sig och snart är jag redo att börja skriva på den (yeay!!!). Jag har inte bestämt vad jag ska börja läsa härnäst (inte Järnriddaren, den kommer nog få vänta lite), men jag känner för Divergent, Born Wicked, The Raven Boys eller Scarlet... Vilken av dem tycker ni?

3 kommentarer:

  1. Divergent! Helt fantastisk bok. Läser om den för tredje gången det här året, och den blir bara bättre och bättre. :)

    SvaraRadera
  2. Hur jag raderar bilder i picasa: jag trycker på "radera bilder i picasa" eller vad det nu står när man får den där varningen om att fotominnet är fullt. Sedan går jag in på mina bilder, trycker på bilden jag vill radera och sedan klickar jag på "Åtgärder" och "Ta bot bild". Det är viktigt att man inte tar bort en bild man har uppe på bloggen, för då förvandlas den bilden till ett svart utropstecken... Så man kan ta bort tex gamla headers, de brukar ta rätt mycket plats!

    SvaraRadera