måndag 10 december 2012

Bokbeställning från cdon

Hej och hallå! Jag har börjat läsa Divergent (på inrådan av Frida) och har kommit ungefär femtio sidor. När jag först hörde talas om denna bok fick jag för mig att den hette Diver-DI-gent, jag vet inte riktigt varför, och det är lite svårt att jobba bort reflexen att säga och skriva det när jag ska prata om den... Bokstäverna i den är ganska stora, så jag tror att det kommer gå ganska fort, trots att det är en relativt tjock bok!

Jag kan också berätta att jag har köpt grejer från cdon idag! Det är nämligen så att de också har adventskalender, och i luckan fanns idag de fyra första böcker i A Song of Ice and Fire av George R.R. Martin med. Och det kostade bara nittionio kronor!!! Fyra tegelstenar för tjugofem kronor styck? Ja, tack!


En annan rolig sak jag kan berätta är att jag har kommit på hur man lägger upp bilder igen! (Som ni ser ett bevis på ovan.) Det gick däremot inte att radera bilderna i Picasa som Ella föreslog (jag förstår inte vad det är för fel, men det gick inte att följa din beskrivning för att radera!), utan jag har kommit fram till att det går att lägga upp bilderna på facebook i ett privat album som Maddie föreslog och sedan ta URL-adressen därifrån. Och det känns himla skönt att kunna lägga upp bilder igen! En vacker dag kanske jag kommer på hur man kan radera i Picasa-albumet, men den dagen är inte idag...

Tack ni människor som hjälpt mig med detta och ha en trevlig måndagskväll!

2 kommentarer:

  1. Vad kul att min hjälp funka.! :D
    Jag har också Game of Throne Boxen men jag hade tur och betala bara 89 kr för den, men det var typ jätte länge sen. Måste ta tag och läsa dom snart men de är verkligen tegelstenar :)

    SvaraRadera
  2. Gud va sjukt! Jag har precis samma problem! Och jag är helt oteknisk så jag förstår ju ingenting av någonting :P Men när du säger privat album, vilka kan se det då? Är det vännerna eller hur funkar det? :)

    SvaraRadera