torsdag 13 december 2012

Biblioteksbok och Divergent

Idag har jag hämtat ut en reserverad bok från biblioteket på en håltimme i skolan. Mycket smidigt att min skola ligger så nära centrum.


(Vi kan väl låtsas att det suddiga och icke-centrerade beror på min otroliga konstnärlighet istället för att det var svårt att gå och ta bild samtidigt? Tack.)

Dash och Lilys utmaningsbok! Sägs vara julig så jag tänkte för en gångs skull läsa lite säsongsrelaterade böcker. Tycker att denna ska bli mycket mysig att läsa.

Men innan jag får sätta tänderna i ovanstående bok så måste jag ju läsa ut Divergent... Jag vill inte att den ska ta slut!!! Jag älskar den jättemycket, den är otrolig på många sätt. När jag skriver recension på den sedan så ska jag försöka att vara lite objektiv och skriva allting som var speciellt och underbart med den och inte bara fangirla. Men jag kan inte lova någonting!


Jag avslutar med en bild på en tomte och till vänster, högst upp, den fina temperatur vi har här där jag bor.

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du tycker om Divergent! :D Läser den för tredje gången just nu (första gången på svenska) och den blir bara bättre och bättre för varje gång. Älskar den något otroligt.

    SvaraRadera