torsdag 27 december 2012

10 000 besökare

Nu kanske ni tror att rubriken handlar om min egen blogg, men så är icke fallet! Det är Cecilia och Gottfrid från Vår Bokvärld som har ställt till med en tävling, just för att fira att rubriken stämmer in på dem.

Man kan vinna böcker för 200 kronor, och självklart är jag med och fajtas om detta! De böcker som jag har valt att få om jag vinner är The Darkest Minds av Alexandra Bracken och Sweet Venom av Tera Lynn Childs:


The Darkest Minds påmindre mig lite om Divergent... Därför vill jag ha den...

Sweet Venom fick jag syn på på flygplatsen i London och blev genast intresserad av. Men senare när jag sökte upp den på internet insåg jag att det var samma bok som denna:


Det hade jag inte förstått... Väldigt olika omslag. När jag såg omslaget direkt ovanför så blev jag inte intresserad, men när det tillkom lite gröna gnistor, en silhuett av en stad samt ansiktet på en tjej tyckte jag plötsligt att samma bok verkade spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar