lördag 3 november 2012

Månadsavstämning: Oktober

Månadsavstämningen kommer tre dagar för sent, men som sagt så var det på grund av tekniska fel... Om ni klickar på boktitlarna så kommer ni till mina recensioner!

Oktober 2012

  1. Järnprinsessan av Julie Kagawa
  2. Härligt Oärligt av Ally Carter
  3. Järndrottningen av Julie Kagawa
  4. Avund av Anna Godbersen
  5. Alice's Adventures in Wonderland av Lewis Caroll
  6. The Pledge av Kimberly Derting

Totalt antal lästa sidor: 1 960

Den bästa boken: Järndrottningen, tror jag. Fast jag blev också väldigt fäst vid Alice's Adventures in Wonderland, häpnadsväckande nog!

Den sämsta boken: Härligt Oärligt. Men den var nog inte dålig, det var bara inte för mig...

Finast framsida: Jag får nog säga Avund, jag är lite svag för de svallande klänningarna.


Totalt antal skrivna ord på pågående manus: 69 062

Totalt antal skrivna ord denna månad: 6 658

Allmänt: Det var ganska många böcker jag hunnit med att läsa i oktober. I alla fall om man räknar med min vanliga statistik, så jag är mycket nöjd! Innehållsmässigt så har det varit helt okej, inget att klaga på. Skrivandet har gått dåligt, nästan pinsamt om man jämför med förra månaden då det var över 14 k ord... Well, well, jag ska gaska upp mig lite och göra bättre ifrån mig i november!

Inför nästa månad: Jag hoppas att jag kommer ha mycket tid för läsning, känner mig sjukt sugen just nu! Dock så tror jag att jag kommer försöka prioritera skrivandet eftersom jag har ett mål!

Det var min månad, hur går det för er och läsningen nu när det börjar bli mörkt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar