lördag 3 november 2012

Goodreads och sneek peek

Hej! Jag ber om ursäkt för min frånvaro dessa dagar, men min dator har inte haft tillgång till internet. Extremt jobbigt eftersom jag har haft så mycket att skriva om!

Jag kan börja med att ta upp ämnet Goodreads. Det råkar vara så att jag har haft ett Goodreads-konto ganska länge, men det enda jag har använt den till är att söka reda på nya, fina böcker att lägga till i min to-read list. Nu har jag däremot börjat upptäcka alla andra trevliga användningsområden också! När jag skulle förklara för min mor vad Goodreads var för något sa jag "lite som facebook fast med böcker", och det är det ju! Det vore kul om jag fick lite fler Goodreads-vänner, så skicka gärna en förfrågan till mig! Jag har valt namnet BokBeate, för det tyckte jag var passande.

En annan sak som jag kan berätta om är att jag såg på det sista avsnittet av Once Upon A Time idag och ÅH VAD DET VAR SPÄNNANDE!!! Jag måste få se nästa säsong! Helst igår! Är det någon som vet när den kommer ut i Sverige?

Jag kan också berätta att jag har en (ondskefull) plan som går ut på att försöka filma min book haul-video idag, men vi får helt enkelt vänta och se om tekniken kommer godkänna.

Här får ni en liten sneek peek på HARRY POTTER-MUSEET!



2 kommentarer:

  1. Jag har faktiskt inte använt mitt goodreadskonto till något socialt, men någon gång måste ju vara den första! Har nu lagt till dig som vän :)

    SvaraRadera
  2. Åhhh va jag vill besöka de museet. Drömmen alltså!

    SvaraRadera