fredag 16 november 2012

Beates beteende i bokhandlar

Före:


Efter:


Jag går liksom runt och pillar och plockar lite. Bara för att jag har sommarjobbat på ett bibliotek så känner jag mig auktoriserad. Jag köpte även en liten grej på bokaffären:


Det här är en liten, liten almanacka för 10 kronor eftersom det är 12/13. För tio kronor, nämnde jag det? Och då tänkte jag att den är bra att ha. Den känns med legitim att ta med sig hela tiden, under cover liksom. Då kan jag skriva ner typ "dagens tankar" eller något sådant. Jag vet inte riktigt... Men för tio kronor så kan jag ju nästan lika gärna slänga bort den. (Vilket jag inte tänker göra, räds icke!)

Hur går det med läsningen för er? Och hur excited är vi inte över trailern till City of Bones-filmen???


PS. Ledsen med att jag misslyckades att få den centrerad...

4 kommentarer:

  1. ooooo, har inte läst böckerna men den där filmen såg ju inte helt fel ut ;D // Åå

    SvaraRadera
  2. Gör också sådär ibland i bokaffärer! Det minsta man kan be om är att böckerna ska stå rätt ställda, fast det är väl alla vi kunder som stökar omkring hela tiden! Förutom oss som städer undan. :-P

    SvaraRadera
  3. Beate, jag känner igen mig. :) Fast det händer såklart att jag inte lyfter ett finger för att fixa.

    SvaraRadera
  4. Haha så kan jag med göra. Gå och möblera om lite ^^

    SvaraRadera