måndag 8 oktober 2012

Titta, där är ju jag!

Jag har varit på jakt efter ett litet fint block ett tag. Däri skulle jag skriva ner allmänna funderingar, bokidéer, citat, tankar och grejer till recensioner. Och blocket skulle vara mindre än A5, så att man kunde ha med det vart man än gick och helst skulle det inte vara spiraler i bindningarna. Och det var tvunget att finnas linjer, inte bara blanka sidor.

Ni kanske förstår varför det tog ett tag för mig att hitta ett som passade? I alla fall så hittade jag det på ICA Maxi, av alla ställen, för några dagar sedan och det har använts flitigt! Tankar till recension på Härligt oärligt (som kommer snart!), en bokidé och en fundering. Jag känner mig otroligt nöjd med mitt lilla köp (15 kronor).


Såhär ser det alltså ur, det blev spiralbindning i alla fall men det gör inte så mycket. Framsidan är så blank att ni till och med kan se en skymt av mig och mitt nya orangea och prickiga iPhone-skal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar