onsdag 31 oktober 2012

Tillbaka från London

Hej och godmorgon! Jag är nu hemma! Skönt, men lite melankoliskt...

Jag har haft det helt fantastiskt och det kommer dyka upp ett inlägg som berättar mer vad jag gjorde och såg och åt i London senare (har inte haft tid att ladda in alla foton som tagits ännu). Jag kommer också att göra ett helt separat inlägg där jag berättar om The Making of Harry Potter (OMG!!!), eftersom jag har så fruktansvärt många bilder och jag tror att det skulle många av er vara ganska nyfikna på att få se.

Jag har shoppat en hel del, bland annat 9 böcker. NIO BÖCKER! Förstå att det var lite svårt för mig att få plats med alla i min resväska... Men nu ligger dem i alla fall här bredvid mig i en fulländad hög, och jag kommer göra en book haul och visa dem alla för er när jag har tid. Troligtvis någon gång i veckan eftersom jag också har höstlov (yeay!).

Apropå årstider, hos mig är det snö! Vi blev hur chockade som helst när vi kom tillbaka till Sverige och insåg att det faktiskt låg snö på sidan av vägen, och att det ligger kvar!

Min fina bakgård med snö på (det föll när jag tog kortet men det syns nog inte...)
Det hade även kommit ett nytt nummer av Skriva som låg och väntade på mig så snällt. Självklart var jag tvungen att bläddra i den samt dricka te (ur en väldigt speciell mugg som jag kommer visa er senare!!!), fastän jag var så trött att jag knappt orkade ha ögonen öppna.


PS. Det är inte min bokhylla i bakgrunden, jag lånade mina föräldrars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar