måndag 22 oktober 2012

Min födelsedag!

Idag fyller jag år! Hela sjutton stycken, faktiskt. Det känns VÄLDIGT bra, jag har påstått mig vara sjutton ända sedan i juni ungefär, och nu kan jag säga det utan att ljuga!

De fyra införskaffade böckerna som jag skaffade mig igår var alltså av anledning födelsedag, tack mormor och morfar!!! Nu kanske ni tänker att det vore lämpligt för mig att visa vilka dessa fantastiska böcker är, men det skall jag icke göra....

Det är nämligen så att på torsdag åker jag till London (JAG LÄNGTAR!) och där kommer jag med allra största sannolikhet på jorden köpa böcker. Då tänkte jag lite såhär, att när jag kommit hem från London och alla födelsedagspresenter har hittat sin väg till mig, ska jag göra en book haul! Har letat efter en anledning att göra en video sedan den senaste bokvideon och här har jag ett ypperligt tillfälle!

Men, för att trigga er fantasi och nyfikenhet lite grand så tänkte jag lägga upp en bild där man enbart ser baksidan av bokryggarna (och en alldeles nybliven och exalterad och mystisk sjuttonåring).


Om ni kan gissa vilka böckerna är redan nu är ni duktiga!

PS. Nu har jag bytt i "Om mig"-texten, det står nu sjuttonårig. Det känns stort!

11 kommentarer:

  1. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!! :D

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen! :)
    Ser fram emot din Book Haul!

    SvaraRadera
  3. Stort grattis på 17-årsdagen, Beate! :-)

    SvaraRadera
  4. GRATTIS, äntligen 17 år "på riktigt"/ kram M

    SvaraRadera
  5. Grattis!:D Hoppas du haft en toppendag! Jag ser mycket fram emot din book haul :)

    SvaraRadera
  6. Grattis på födelsedagen :D

    SvaraRadera
  7. Stort grattis till dig! :D

    SvaraRadera
  8. Grattis i efterskott! :D

    SvaraRadera