söndag 21 oktober 2012

Harry Potter, främst...

Tack för hjälpen med kommentarerna i förra inlägget! Allting fungerar precis som det ska så nu är det fritt fram att peppra mig med trevliga, intressanta, roliga och bokiga kommentarer!

Appropå Harry Potter (allting går att förknippa med Harry Potter) så tittade jag och kära systeryster på The Deathly Hallows del 2 igår kväll. Jag ska ju åka till London på torsdag och då ska vi besöka Harry Potter-museet!!! Herregud, vad jag längtar! På grund av detta bestämde vi oss för att titta på alla filmerna i ordning så att vi kommer ihåg kulisser och sådant eftersom det är vad vi ska få se.

Mina åsikter angående denna film kan tyvärr inte rymmas i ett enda litet inlägg, så jag tänker inte försöka, utan bara dela med mig av en liten bild som jag tog då. Ni vet den här för-menyn när man ska välja språk? Där fick jag och syster syn på något ganska suspekt:


All other countries. Jaha, vad menar man med det? Vi borde ha valt den bara för att få se vad det innebar egentligen...

Och appropå böcker, så har jag erhållit FYRA stycken idag! Och jag tänker inte förklara mer förrän imorgon (Beate goes kryptisk) men jag var bara så glad att jag var tvungen att skriva det här!

Ha en fin söndagkväll!

1 kommentar:

  1. Gud vad häftig med HP-museet! Hoppas du får en awesome time i England!! :)

    SVAR: Jag tycker verkligen att du ska putta upp Sovay i prioriteringslistan! Jag kan inte direkt säga varför jag tycker att den är så bra, men vad jag kommer ihåg från när jag läste den var att jag tyckte att den var himla bra ^^ hahah..

    SvaraRadera