tisdag 23 oktober 2012

Favoritartist släpper nytt

Igår släppte en av mina favoritartister en ny skiva (som titeln antyder)! På min födelsedag, till och med, och jag hade ingen aning om att det skulle komma en! Jag gillar hennes sida på facebook och det har varit en nedräkning men jag trodde bara att det var en enda singel, det visade sig vara en hel skiva!

Artisten är Taylor Swift och det nya albumet heter Red.


Jag är glad! Men jag är inte jätteöverförtjust med hennes nya stil... Dock har jag hunnit lyssna på några av låtarna på youtube och de var riktigt fina och gulliga, precis som Taylor Swift ska vara!

Här har ni titelspåret, jag lyssnade på texten och den var väldigt fin (som vanligt):


En annan favorit bland de nya låtarna är denna:


Ha en bra tisdagkväll!

1 kommentar:

  1. Haha kul att den kom på din födelsedag:D Hon är en av mina favoritartister med:)
    Jag har inte riktigt bestämt mig för exakt vad jag tycker om skivan än, gillar många låtar (mest Treacherous just nu, men hittade ingen o-pitchad version att lägga upp på bloggen igår). Ändå tyckte jag så extremt mycket om Speak Now och den här går verkligen sin egen väg.. Jaja, tror faktiskt den växer ju längre tiden går:)
    Ha en bra tisdagkväll själv! :)

    SvaraRadera