tisdag 16 oktober 2012

Ett paket och en uppdatering

Idag har jag fått ett paket! Idag har jag fått ett paket! Idag har jag fått ett paket!

Jag mejlade Styxx-förlag i söndags och bad om ett recensionsexemplar och hittade det i brevlådan redan idag! Jag är hur glad och nöjd som helst, ser verkligen fram emot att få läsa denna!


Lika coolt omslag som förra omslaget till Själlös (min recension). Och för er som inte någon gång har sett dessa böcker i verkligheten utan bara virtuellt så vill jag visa de otroligt fräna kanterna, de är nämligen svarta!


Om man tar av hela omslaget så blir boken totalt svart, med bara titeln och författaren i blått på ryggen, otroligt snyggt och ovanligt!

Annars så kan jag tala om att läsningen av Avund går väldigt bra, lite svårt hade jag att komma in i boken men nu går det enkelt att bara försvinna in bland de prasslande kjolarna och tajta korsetterna. Och jag tycker om den, den är enkel och kräver inte särskilt mycket tankeverksamhet vilket är rätt skönt. Trevlig avkoppling, men jag blir ändå engagerad: hur ska de kunna trassla sig ur allt detta så att det blir bra på slutet?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar