torsdag 4 oktober 2012

A Londres!

Vet ni? Om ungefär tre veckor ska jag till London! Och då ska jag självklart shoppa böcker, så jag har en liten fråga till er som lyder som följer: vet ni någon bra bookshop i centrala London?

Jag har sökt på google, men jag tänkte att om ni har varit där och ruvar på något fint tips så skulle det vara jättekul att få veta det! Och om ni hade en adress så skulle jag även ta emot det mycket tacksamt.

På tal om böcker så kan jag berätta att jag kommit ungefär halvvägs i Härligt oärligt men den är inte riktigt så spännande som jag trott... Eller lika gripande. Well, det kanske blir bättre på slutet!

Nu tänkte jag slänga in en fin låt också, som jag tycker det är jäkligt mycket power i, bara för att göra detta inlägg ännu mer spretigt!


PS. Rubriken: 'Till London' på spanska.

1 kommentar:

  1. Du bara måste besöka Waterstones vid Piccadilly! Den har sex våningar, och förra gången jag var där hittade jag flera böcker som faktiskt var billigare än på Internet:D
    /Mathilda

    SvaraRadera