tisdag 11 september 2012

Järnböcker

Ni minns Järnkonungen som jag läste ut för några dagar sedan? Jag skrev till Harlequin och bad att få de nästa två delarna i serien, och de är redan här!


Nu har jag lagt dem lite i fel ordning, Järnprinsessan är andra boken och Järndrottningen tredje. Förresten så tycker jag att tjejen på Järnprinsessan är väldigt lik Taylor Swift! Ser ni någon likhet?

Jag fick också ett tips om att förlaget skulle ge ut en webbföljetong på detta och att den skulle dyka upp på deras hemsida någon gång runt vecka 41.


Detta är alla tre böckerna! Visst är de fina?

I övrigt så känner jag mig som sagt ganska inspirerad just nu och jag har en massa idéer till blogginlägg och en slags ny kategori som jag ska fila lite på innan jag presenterar den för er. Jag är väldigt peppad! Synd bara att denna peppighet infaller just som skolan har rullat i gång på riktigt och kräver uppmärksamhet...

PS. Visst var titeln en väldigt rolig ordlek?

2 kommentarer:

  1. Oj, fick du dem som inbundna? Vilken lyx! Tycker för övrigt väldigt mycket om dem!

    Låter spännande med en ny kategori på bloggen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tror att din blogg var de första stället jag hörde talas om dessa böcker faktiskt... ;)

      Tack så mycket! Jag ska fundera på hur jag kommer lägga upp det, men jag tror att det kommer bli kul :D

      Radera