söndag 30 september 2012

En dröm om Bokmässan?

Inatt drömde jag att jag i Stockholm med min syster och att jag ville besöka Science Fiction-bokhandeln och The English Bookshop i Gamla Stan. Men grejen var att vi bara hade en dag på oss och andra saker att göra och när vi väl var på väg dit så var vi liksom på andra sidan allting så vi skulle inte hinna! Jag var jätteledsen men sedan hoppade det sådär som det gör i drömmar och jag var på en plats som var Science Fiction-bokhandeln men den såg helt annorlunda ut och det fanns jättefå böcker. Vilken stress och panik!

Jag vet inte riktigt vad denna dröm betyder, kanske sorg över att jag inte kan besöka Bokmässan som pågår i detta nu. Jag var nämligen på bokmässan i Örebro (länken till min lilla berättelse om det) med min mor i april och en bokmässa per år verkar ju rimligt. Jag försöker att boka på så gott jag kan här på hemmaplan.

Hoppas att alla ni som var/är/ska dit har jätteroligt! (Och jag att jag kan åka dit nästa år...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar