tisdag 14 augusti 2012

Baksidesåsikter

Hejsan på er! Jag har tittat igenom era kommentarer på inlägget jag skrev om baksidor och tänkte sammanställa ett litet... tja, resultat kanske man kan kalla det!

Daughter of Smoke and Bone och Harry Potter och De Vises Sten var de böcker som hade mest uppskattade baksidor! Inte helt förvånande att Harry Potter stod högt på listan men lite häpen blev jag av att DoSaB (jag använder en förkortning! så coolt av mig!) hade lika många röster. Den är ju mycket mystisk och inbjudande men samtidigt inte så väldigt utomstående. Den är grå, inget som man kanske lägger märke till vid första anblicken, men om man tittar på den lite längre ser man hur vacker den är...



Reckless fick två röster (jag pratar om röster, men egentligen har sagda böcker bara nämnts), Entwined fick en och Borta med vinden nämndes två gånger. Jag hade trott att Reckless skulle vara mer populär, kul att jag blev överbevisad på den punkten!




Denna bokaspekt tyckte jag var rätt rolig att skriva om faktiskt. Jag kanske från och med nu kan ser mig som talesman för världens baksidor, hur roligt vore inte det?

Baksidornas försvarare, det är jag det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar