söndag 26 augusti 2012

Allmänt babbel

Nu skäms jag nästan lite... Jag skrev ju så fint om det här belöningssystemet Don't break the chain för ungefär tre dagar sedan och gissa vad...?

Jo, jag har inte skrivit något sedan dess, dock har jag anledningar i form av umgänge med mycketmycket god vän och sedan en resa till ett par andra goda vänner som inkluderade kräftskiva och övernattning. När jag sedan uppdaterade mig lite på bokbloggarna så såg jag att Pia hade skrivit om mig i sin Spotlight Sunday!

O så elefantligt roligt, säger jag då! Jag har läst hennes blogg ett tag och i hemlighet varit lite avundsjuk på de bloggar som blir omnämnda där, men nu har lyckan även kommit till min stuga! Det var tack vare min bokvideo och det här belöningssystemet, vilket som sagt fick mig att känna mig lite skuldmedveten. Men sedan kom jag på att om jag skriver 1500 ord idag, så har jag made up för de dagar jag inte skrev något alls!

Det är alltså bara att öppna dokumentet och köra igång. Önska mig lycka till!

PS. Detta kommer dock inte resultera i en prick på de dagar jag åsidosatte mina författarplikter, bara lindra mitt eget samvete.

PS 2. Jag håller fortfarande på och läser Bärnstenskikaren, jag har inte lagt läsandet på is, det är bara det att den är vääääldigt tjock (runt 500 sidor) och innehållet är rätt massivt. Alltså går det ganska sakta, men jag har bara ungefär 70 sidor kvar! Åh, så spännande och bra den är!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar