onsdag 25 juli 2012

Semesterläsningar och recensioner

Som ni nog förstår, så läste jag en HEL DEL på min semester... Böckerna jag hade med mig var Guldkompassen, De imperfekta och Pride and Prejudice som jag hade ungeför halva kvar på. Grejen var bara den att de böckerna inte räckte till, så jag fick lov att börja på en engelsk bok som jag köpte där, Queen of Subtleties (som ni ser framsidan på under "Sitter böjd över just nu"). Den handlar om Anne Boleyn som blev drottning av England efter att ha motat bort den ursprungliga drottningen (engelsk kungahistoria, yeay!!!). Hälften av boken följer också kungens konfektörska. Verkar som en ganska bra kombination, men jag väntar lite mer att fälla någon mer kommentar.

Oh, well. Min poäng är att jag har en hel del recensioner att skriva, så det är vad jag kommer ockupera mig med fram efter lunch då jag ska trava iväg för att träffa en vän!

Hur går det för er och läsningen nu i sommar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar