söndag 1 juli 2012

Mind Games

Hejsan på er!

En av mina favoritförfattare Kiersten White ska släppa en ny bok! Den heter Mind Games och vad jag har förstått av hennes blogg så ska den handla om två systrar och att en av dem tvingas göra någonting för den andra systerns överlevnad. Och jag tycker det låter FANTASTISKT!

Här verkar det finnas en bok som inte handlar om något övernaturlig (eller, lite om förutsägelser, men det räknas inte riktigt) och om en relation systrar emellan! Det låter hur spännande som helst. Det finns ingen antydan till någon mörk, mystisk kille någonstans och det känns uppfriskande. Och omslaget sedan! Inga fladdrande balklänningar eller lockiga hår i vinden här inte!


Det är en tjej, hon tittar på mig, hennes mascara ser ut att vara blå, halva ansiktet är i skugga, småbilderna ser ut som mosaik som bildar linjerna i hennes ansikte. I lööv it! Jag tycker det står ut bland andra omslag och jag älskar färgtonen! Blå och lila är mina favoritfärger (ibland... det brukar ändras från dag till dag).

Mind games kommer ut 19 februari 2013.

Jag längtar dit.

PS. Jag är rätt säker på att sista delen i De utvalda - Hemligheternas rike av Kristin Cashore också släpps då. Som sagt, något att längta på...

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera