tisdag 3 juli 2012

Glada nyheter

Idag fick jag hem vinsten från tävlingen hos Hanna!


Titta vad fint! Ärligt talat tycket jag att framsidan såg ganska tråkig och ointressant ut, men den är mycket finare i verkligheten! Bakom texten "Härligt oärligt" så är det konturer av höghus och baksidan är också väldigt snygg och ser modern ut. Se:


Och kommer ni ihåg när jag fick hem två recensionsexemplar häromdagen? Jag fick med ett avi också och det trodde jag var Härligt oärligt men när jag hämtade ut det så var det den här istället:


Ännu ett recensionsexemplar! Herregud vad glad och överraskad jag blev! Jag kan inte klaga på att inte ha något att läsa i sommar i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Vad bra att boken kommit fram! Tyckte också den var mycket finare i verkligheten, rätt häftigt omslag faktiskt. Och älskade att jag hade miljoner frimärken på paketet, hehe.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja det var rätt fränt med alla frimärken ;D Har nog aldrig fått något som haft så många på sig!

      Radera