måndag 2 juli 2012

Day 8: 30 Days of Harry Potter

Jag varnar er för spoilers! Jag tänker mig denna utmaning som ett slags sätt att visa världen (nåväl, kanske inte hela världen direkt, men några stycken) vart någonstans jag står i Harry Potter-frågor och att den mer är tänkt till sådana och att den mer är tänkt till sådana som redan läst böckerna och vill ta del av andras åsikter. Alltså tänker jag inte vakta min tunga (...eller fingrar) för spoilers när jag skriver dessa inlägg.

Day 8: Favorite subject.

Detta var väl inte särskilt svårt? Flyglektionerna med madam Hooch! Om jag får välja precis vad jag vill och inte tänka på vad som kanske kommer behövas för något framtida magikarriär, så blir det flyglektioner. Lätt!


Imorgon blir det: Day 9: Least favorite subject.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar